Als je, zoals talloze mensen over de hele wereld, weleens op onze homepagina komt, kún je met wat Sherlock-skills een tellertje zien. Dat tellertje laat zien hoeveel klanten wij in ons zwaar beveiligde klantenbestand hebben. Afgelopen maand gebeurde er iets moois: het tellertje tikte de vijfhonderd aan!
Bij HypotheKerkhof zijn we graag transparant. Dat zijn we over hypotheekvoorwaarden, financiële (on)mogelijkheden, onze weekend- en vakantieplannen en nog veel meer. En ook over het aantal klanten. Daarom sturen we onze webmeester eens in de zoveel tijd een welgemikte app: ‘Wil je de tellertjes weer eens updaten? Aantal klanten: X’. Waarbij X niet staat voor een liefkozende afsluiting, maar voor een variabel cijfer.
Deze lange december was het zover: nummer vijfhonderd was daar. Niemand minder dan Bob de Bruin was de gelukkige. De oplettende volger heeft Bob wel vaker op deze site kunnen zien shinen. Eerder verwees hij zijn zus Yvonne naar ons, voor een Helmond Sport Hypotheek. Blijkbaar smaakte dat naar meer en nu is Bob dus ook zelf klant.
Bob heeft van veel dingen verstand, maar in de financiële wereld heeft hij toch wel baat bij een soort Google Maps om niet te verdwalen. Voor advies en bemiddeling meldde hij zich recent bij ons. “Vanwege privéomstandigheden moest ik mijn hypotheek laten aanpassen. Ik heb positieve ervaringen met Bart Aben van HypotheKerkhof en klopte hiervoor opnieuw bij hem aan. Bart nam me het hele proces bij de hand”, aldus de fanatieke Helmond Sport- en Feyenoordfan.
Bob vervolgt: “Bij een hypotheek komt aardig wat kijken, maar Bart regelde alles goed voor me. Ik kon hem altijd bellen voor advies of overleg. Appen trouwens ook. Meestal zag ik snel twee blauwe vinkjes en kreeg ik direct een antwoord. Heel fijn. Hij heeft alles perfect voor me geregeld.”
Het gaat te ver om te beweren dat Bob diep ontroerd is vanwege het feit dat hij klant nummer vijfhonderd is. “Maar het is zeker leuk. Ik hoop dat ik op 1 januari ook zo veel geluk heb, bij de Oudejaarstrekking. Een paar miljoen op mijn bankrekening zou leuk zijn, al heb ik dan waarschijnlijk niet zo snel meer een hypotheek nodig.”
Onze naamgever Roland van de Kerkhof had natuurlijk ook zijn woordje klaar: “Ik ben er behoorlijk trots op dat we dit in zeven jaar hebben bereikt. We horen vaak dat onze klanten waarderen dat wij ze blijven benaderen over mogelijke wijzigingen in hun persoonlijke situatie. Dat is voor mij een duidelijk bevestiging dat we de juiste weg zijn ingeslagen. Gewoon lekker normaal doen, maar de klanten toe gaan en helpen waar je kunt. Zo doen we dat hier.”
En het tellertje? Dat tikt vrolijk door en geeft nu 501 aan. Een mooie reden om vandaag in een Levi’s-spijkerbroek naar het werk te gaan. Want met pakken hebben we nog steeds niet zo veel.
Alle klanten van HypotheKerkhof: bedankt voor het vertrouwen. Op naar de duizend! Maar eerst naar de kerst. Fijne feestdagen!
Neem contact op met Hypothekerkhof.